En litt annerledes konkurranse, en konkurranse i regi av Kommunal- og distriktsdepartementet.
Nå er det mulig å nominere din by eller sted til konkurransen «Attraktiv by –statens pris for bærekraftig by- og stedsutvikling» for 2022.
Prisen skal belønne planlegging og gjennomføring av bærekraftig by- og stedsutvikling med høy kvalitet. Det er åttende gang prisen skal deles ut.
En uavhengig jury, ledet av arkitekt Alexandria Algard velger ut vinneren som etter planen får besøk av kommunal- og distriksministeren i juni.
Send inn ditt forslag til hvem som fortjener prisen i løpet av februar. Alle kan nominere sin by eller sted på attraktivby.no fram til og med 27. februar.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar