Årsmøte i NBO

Torsdag var det årsmøte i NBO, Norsk Bransjeforening For Onlinespill.

Selv om liberalere og bransjeforeningen foreløpig har gått fra tap til tap i spillpolitikken, til tross for såkalt ikke-sosialistisk regjering i åtte år, var stemningen på topp på årsmøtet. Målsettingen ligger fast, nemlig å skrote enerettsmodellen og erstatte den med et lisenssystem; moderne politikk med omsorg for problemspillerne. Omsorg for problemspillerne mangler mange av dagens politikere. De tenker på penger og statlig eierskap.

Norsk Bransjeforening For Onlinespill skal fremme innføringen av en ansvarlig og bærekraftig lisensregulering av det norske onlinemarkedet for pengespill.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar