Det har vært noen dager med tap av penger på oddsen. Eller tap er egentlig feil ord, et tap er reelt når verdien realiseres eller innskuddet er borte. I et par dager har Solvik, og Solvik og Andreassen, Nordkapp Odds og Utvikling, tappet spillekontoer på grunn av gale valg. Vi har egentlig ikke tippet så dårlig, men har hatt uflaks. Det har vært stolpe ut, bokstavelig talt.
Lørdag kveld var frustrasjonen så stor at Solvik foreslo for Andreassen at vi skulle satse 60 prosent av spillekontoen hos Coolbet på Bayern München-seier og Tottenham-seier gardert med uavgjort. Andreassen er ganske gnien, eller han liker å sløse; men ikke med de store beløpene. Jeg garanterte gevinst, satte hele min troverdighet inn på at kupongen ville gå inn.
Bayern
München vant og Tottenham vant, og nå smiler vi av uflaksen vi hadde torsdag,
fredag og lørdag ettermiddag. Lørdag kveld flommet pengene inn på spillekontoen
hos Coolbet.
Livet er ikke så verst! Spill gjør livet litt artigere!
Om vi spiller i morgen også? Garantert!
Solvik-kupong
Jeg
spiller ofte bedre enn Nordkapp Odds og Utvikling, spiller sikrere og med litt
større innsats. Lørdagens kupong er et unntak, men fortjenesten ble fenomenalt
god. Nam!
Jeg bruker Comeon.com, nettkjæresten min.
Både Coolbet.com og Comeon.com er aktører i det uregulerte nasjonale markedet. De har tillatelser, men fra mer liberale land enn Norge.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar