Problem for ATG

Nyttårsaften stoppet tekniske trøbbel flere kunder fra å sende inn sine V75-system på atg.se.

Under lørdagens V75-omgang på Mantorp gjentok problemet seg. Flere spillere slet da de skulle levere inn sine system.

--Det er ikke bra i det hele tatt, sier Marie Hyllander ved ATGs presseavdeling, ifølge expressen.se.

IT-avdelingen i ATG jobber med å finne ut hva som gikk galt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar