Nyttårsaften stoppet tekniske trøbbel flere kunder fra å sende inn sine V75-system på atg.se.
Under lørdagens V75-omgang på Mantorp gjentok problemet seg. Flere spillere slet da de skulle levere inn sine system.
--Det er ikke bra i det hele tatt, sier Marie Hyllander ved ATGs presseavdeling, ifølge expressen.se.
IT-avdelingen i ATG jobber med å finne ut hva som gikk galt.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar