Legen til Solvik: -Veldig bra! (Også sendte han meg til håndballeksperten min, Hege-Beate Tauselv)

I dag var jeg hos legen, et par måneder for sent. Etter en kjapp kontroll konkluderte legen med følgende: -Veldig bra, Solvik.

Jeg visste jo at formen er god. Du kjenner sånt! Eller formen er så god for tiden, at jeg er ganske sikker på at det skal mer til enn covid-19 for å gi meg hoste og sår hals. Jeg er egentlig en vandrende bulldoser, etter egen definisjon.

Fra kontoret til legen til kontoret Hege-Beate Tauselv har. Håndballeksperten min, hun som kommer med oddstips fra håndball-EM, var fortsatt svært sint etter Norges kamp mot Sverige. Hun oste av frustrasjon over det norske herrelandslaget. At hun i tillegg har bommet på noen oddstips til leserne, gjorde ikke humøret bedre. Ja, det ble en diskusjon mellom Solvik og Tauselv. Målingene var ikke like gode etter besøket hos Tauselv.

Det Solvik og Tauselv konkluderte med i diskusjonen, er at vi skal prøve å gjøre 100 kroner om til vel 530 000 kroner i løpet av noen måneder. Hvordan få til det? Vi satser 100 kroner på håndballkamp med lav odds. Går objektet inn, satser vi hele summen på ny håndballkamp. 90 slike spill med objekt på 1,10 gir 531 302 kroner. Om det er mulig å få til det i praksis? Ja, men det er veldig vanskelig. Det er uansett en innsats på kun 100 kroner.

(For større versjon, trykk på bildet) 

Solvik og Tauselv er enige om én ting, penger tenner Solvik!

Spill gjør livet litt artigere!

PS: Nytt Tauselv-tips på dette nettstedet, fredag klokken 12:30. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar