I løpet av de første dagene i det nye året fikk Norsk Tipping fire nye Flax-millionærer, melder det statlige selskapet på eget nettsted.
Ei kvinne fra Oslo, mann fra Trondheim, samt ei kvinne og en mann fra Stavanger har så langt i år vunnet én million kroner hver i lotteriet Flax.
Med fire av toppremiene vunnet er det per dags dato seks milliongevinster igjen der ute, ifølge Norsk Tipping.
Norsk Tipping er en gigant på lotteri, i konkurranse mot lag og foreninger i Norge. Det finnes ingen gode sosialpolitiske argument for at staten skal selge lodd, men det viktigste for politikere er penger.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar