Fire nye Flax-millionærer

I løpet av de første dagene i det nye året fikk Norsk Tipping fire nye Flax-millionærer, melder det statlige selskapet på eget nettsted.

Ei kvinne fra Oslo, mann fra Trondheim, samt ei kvinne og en mann fra Stavanger har så langt i år vunnet én million kroner hver i lotteriet Flax.

Med fire av toppremiene vunnet er det per dags dato seks milliongevinster igjen der ute, ifølge Norsk Tipping.

Norsk Tipping er en gigant på lotteri, i konkurranse mot lag og foreninger i Norge. Det finnes ingen gode sosialpolitiske argument for at staten skal selge lodd, men det viktigste for politikere er penger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar