Det blir likevel ikke noen tradisjonell E3-messe i år. Arrangør ESA har skrotet planene om å vende tilbake til Los Angeles i juni, ettersom koronapandemien fortsatt herjer.
Nyheten ble bekreftet torsdag, via Venturebeat. Til nettstedet forteller ESA at det fortsatt ikke er trygt å samle så mange mennesker, ifølge Gamer.no.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar