Millionkamp! Nam!

Romjulens første millionkamp hos Coolbet!

Det er god omsetning på kampen Newcastle – Manchester United. Én time før avspark var det omsatt for kroner 1 053 976 på varianten 1, x og 2.

96 prosent av innsatsen var satt på Manchester United-seier.

Det var foretatt 33 433 spill på 1, x og 2.

Avspark klokken 21:00.

Forbereder Instagram-illustrasjon

Skribenten forbereder en ny Instagram-illustrasjon på Solvik_liberal. Kunsten pengemaskin går for tiden igjen på min profil. Jeg spiller sabla godt for tiden.

Sunderland-seier er allerede inne. Vinner Manchester United i kveld kan jeg smile hele veien til banken.

Jeg følger kampen under radiobingosendingen der jeg skal dele ut 107 000 kroner. Det blir en sjukt spennende kveld. Nam!

Spill gjør livet litt artigere. Eller spill gjør livet sabla artig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar