Radio Korona solgte lodd for 15 400 kroner, første gang så mye penger har blitt samlet inn på en radiosending i Nordkapp for andre aktører enn Radio Nordkapp.
Det ble solgt 154 lodd, til sammen 15 400 kroner som blir overført til barne- og ungdomsaktivitet i Honningsvåg Turn & Idrettsforening. Børvik og Sivertsen var imponert over alle loddkjøperne. Hovedpremien, en signert TIL-drakt, ble vunnet av Mary Vik.
Det var også konkurranser, innslag og musikk i sendingen fra klokken 22:00 til cirka 00:40.
--Vi takker InfraNord, Uteliv i Nordkapp og Magerøygården for bidragene til lotteriet, sier Andreas Børvik.
(Først publisert på Radionordkapp.no)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar