En lang tradisjon

I kveld har Honningsvåg Supporterklubb kveldssending i Radio Nordkapp. Ett av punktene på kjøreplanen, er å lese gevinstlisten i julelotteriet.

Julelotteriet er et lotteri med 4 000 lodd, 40 gevinster og ATV/Snøskuter/båt i førstepremie. I år har supportergjengen valgt ATV.

 I Radio Nordkapps kveldssendinger har alltid gevinstlisten blitt sendt. Tidligere år var det Krupa som leste opp gevinstene i hver sending, et opptak som ble sendt i reprise. De siste årene har gevinstlisten vært forbeholdt sendinga til supporterklubben.

Når Radio Nordkapp-lytterne hører gevinstlisten i kveld, er det opplesing på direktesendt radio. Alltid nervepirrende, men det gjør sendinga ekstra spennende for programlederne som lager radio på dugnad.

Og ja, kjøp lodd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar