I kveld har Honningsvåg Supporterklubb kveldssending i Radio Nordkapp. Ett av punktene på kjøreplanen, er å lese gevinstlisten i julelotteriet.
Julelotteriet er et lotteri med 4 000 lodd, 40 gevinster og ATV/Snøskuter/båt i førstepremie. I år har supportergjengen valgt ATV.
Når Radio Nordkapp-lytterne hører gevinstlisten i kveld, er det opplesing på direktesendt radio. Alltid nervepirrende, men det gjør sendinga ekstra spennende for programlederne som lager radio på dugnad.
Og ja, kjøp lodd!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar