Selv om jeg skriver mye om Tier’n, tippekupongen til Comeon.com, er jeg ganske sløv til å delta i konkurransen om pengepremier. Jeg bruker energien på oddsen og tippekupongen til Norsk Tipping.
I dag er pengepremien så høy på Tier’n, at jeg har valgt å levere inn kupong. For Comeon-kunder er Tier’n gratis, så fremst du har levert et kvalifiseringsspill på oddsen.
Tier’n er en modernisert variant av den statlige tippekupongen. På Tier’n skal deltakerne tippe hjemmeseier, uavgjort eller borteseier, og svare på jackpotspørsmål. Tre halvgarderinger er tilgjengelig for fri bruk. I dag er premien 170 000 kroner. Nam!
Om jeg kommer til å vinne? Helt sikkert ikke, men uten kupong er jeg sjanseløs. Det var ganske artig å finne tippetegnene, like artig som på tippekupongen til Norsk Tipping.
Innleveringsfristen er satt til klokken 16:55.
Og ja, som fast Comeon-kunde bør jeg bli flinkere til å levere inn Tier’n.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar