Julekortkonkurranse

Ordfører Tor Mikkola (Sp) har sammen med gruppelederne bestemt julekortbildet fra Nordkapp kommune på kortene som blir sendt ut foran årets høytid.

Det er Kjell-Bendik Pedersen som har tatt bildet Nordkapp kommune skal bruke. Bildet er med nordlys og fint vær tatt fra ei kai i indre havn i Honningsvåg. Pedersen kan forvente seg en premie fra kommunen.

--Jeg har aldri sett et så fint julekort. Det er et helt perfekt bilde. Jeg tror ikke noen kommuner kan konkurrere med det, sier ordfører Tor Mikkola til Radio Nordkapp.

Radio Nordkapp har et samarbeid med Nordkapp kommune om en julekortkonkurranse på Radionordkapp.no. På konkurransesiden poster nettbrukerne bilder som kommunen kan bruke til julekort. Ordføreren synes det kom inn veldig mange gode bidrag før julen 2020, men han synes vinnerbildet skiller seg ut.

Juryen bestemte vinnerbildet, uten at de visste hvem som hadde tatt de ulike bildene.  Det kom inn 37 bidrag i fjor.

Ny konkurranse

Ordføreren i Nordkapp ønsker bilde fra jula i Nordkapp til julekort foran julen 2022. Post et bilde du har tatt pluss en kort tekst om bildet, og du er med i konkurransen der ditt bilde kan pryde Nordkapp kommunes julekort om ett år.

(Nyheten først publisert på Radionordkapp.no)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar