Honningsvåg Supporterklubb har invitert medhjelperne på middag førstkommende lørdag. Et møte for å sette opp vaktlister til julelotteriet som starter om få uker.
I fjor var det kun salg av lodd via nett og hos butikker. I år skal representanter fra supporterklubben igjen sitte hos utvalgte butikker i Honningsvåg og selge lodd.
Det er en ATV som er hovedpremien i julelotteriet.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar