Forbereder julelotteriet i Nordkapp

Honningsvåg Supporterklubb har invitert medhjelperne på middag førstkommende lørdag. Et møte for å sette opp vaktlister til julelotteriet som starter om få uker.

I fjor var det kun salg av lodd via nett og hos butikker. I år skal representanter fra supporterklubben igjen sitte hos utvalgte butikker i Honningsvåg og selge lodd.

Det er en ATV som er hovedpremien i julelotteriet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar