Det oser frustrasjon

Kim Rud Petersen var irritert etter kampen mellom Brann og Rosenborg lørdag kveld. Spillprofilen vil ikke ha flere trenere fra Romsdalen.

--Likegyldigheten har dessverre inntruffet @RBKfotball  … Fridtjof kan bare bli igjen i Molde, start neste sesongoppkjøring no og spar mæ for flere trenera fra Romsdalen! Det skrev Pedersen på Twitter.com.

Brann – Rosenborg var i oddsmenyen med høy odds både på hjemmeseier, uavgjort og borteseier. Kampen endte 2-2.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar