Bridgeklubber mottar grasrotmidler

Grasrotandelen har blitt en viktig inntektskilde for mange lag og foreninger. En rekke bridgeklubber i Norge mottar grasrotmidler.

Alle Norsk Tipping-kundene kan bli grasrotgivere. Grasrotmottakeren mottar inntil syv prosent av spillerinnsatsen. Grasrotandelen utbetales tre ganger i året: 1. januar, 1. mai og 1. september.

Det er Norsk Tipping, Brønnøysundregistrene, Kulturdepartementet og Lotteri- og stiftelsestilsynet, som samarbeider om ordningen og som har oppgaver knyttet til Grasrotandelen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar