Som kulturminister var Abid Raja illiberal, noe vi spesielt merket i spillpolitikken. Han godtok ikke frihet, valgmuligheter og mangfold. Venstre-politikeren var kanskje tidenes verste politiker innenfor politikkområdet spillpolitikk.
Selv om Norge har fått ny kulturminister, er Abid Raja fortsatt politiker. Nå er han stortingsrepresentant for Venstre.
Stortingsrepresentanten Abid Raja har sendt inn to skriftlige spørsmål, ett om kompetansekrav og ett om private barnehager.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar