Norgesmesterskapet i poker ble arrangert på Gardermoen. Selv om formyndere misliker spillet, er poker populært. TV2 hadde sendinger fra Gardermoen med programleder Fin Gnatt.
TV2 har hatt sendinger fra hvert eneste norgesmesterskap, både i Dublin og Norge, siden 2014.
I Norge ble poker liberalisert under regjeringen til Erna Solberg, men det er fortsatt et strengt regelverk for spillet.
Poker er ferdighetsspill på linje med sjakk og bridge.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar