Turneringen starter straks

Gamer.no arrangerer i samarbeid med Ubisoft den offisielle norske ligaen i Rainbow Six Siege. Topplagene kjemper om 15 000 kroner og en plass i Nordic Championship-playoff.

Innsjekk i dag fra klokken 12:00 i en turnering med påmelding.

Kalibreringsturneringen gjennomføres som enkeltutslag, best av tre. Alle kampene spilles søndag 17. oktober.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar