Spillepresset

Vi bør godta at reklame er en naturlig del av ytringsfriheten. Borgere må rett og slett ta ansvar for egne handlinger, på godt og vondt.

André Syvertsen, Psykolog, Ph.D kandidat ved Nasjonalt kompetansesenter for spillforskning, og Sander Lindholm Andersen Psykolog ved NKS Olaviken alderspsykiatriske sykehus, har skrevet en kronikk om direktereklame. Kronikken ligger på nettstedet til NRK.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar