En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Radiobingo i kveld klokken 21:00
Slik
markerte Solvik en perfekt radiobingo, etter Radio Nordkapps sending mandag
kveld.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar