Pokerspillere inntar Gardermoen

I løpet av dagen inntar mange hundre pokerspillere ulike hotell på Gardermoen. Det er klart for norgesmesterskapet i poker, et mesterskap som starter i morgen.

Interessen for mesterskapet er stor

Første øvelse i norgesmesterskapet er NL hold`em deepstack, to dager, mandag fra klokken 12:00.

Poker er et ferdighetsspill på linje med sjakk og bridge. Norske formyndere har vedtatt et altfor strengt regelverk for denne idretten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar