I løpet av dagen inntar mange hundre pokerspillere ulike hotell på Gardermoen. Det er klart for norgesmesterskapet i poker, et mesterskap som starter i morgen.
Interessen for mesterskapet er stor
Første øvelse i norgesmesterskapet er NL hold`em deepstack, to dager, mandag fra klokken 12:00.
Poker er et ferdighetsspill på linje med sjakk og bridge. Norske formyndere har vedtatt et altfor strengt regelverk for denne idretten.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar