Har fått flere følgere under norgesmesterskapet

Denne uken har norgesmesterskapet i poker blitt arrangert på Gardermoen. Arrangøren har vært aktiv på sosiale medier, blant annet Twitter.com.

Norgesmesterskapet i poker har fått flere følger i løpet av mesterskapet. Nå er det cirka 2 000 personer som følger PokerNM i Norge, på Twitter.com.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar