Denne uken har norgesmesterskapet i poker blitt arrangert på Gardermoen. Arrangøren har vært aktiv på sosiale medier, blant annet Twitter.com.
Norgesmesterskapet i poker har fått flere følger i løpet av mesterskapet. Nå er det cirka 2 000 personer som følger PokerNM i Norge, på Twitter.com.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar