Solvik trøstespiser

Egentlig skulle det være to brødskiver med hvitost og dansk salami, men jeg var så deprimert at jeg slo på stortromma med en salat med urter fra cirka 71 grader nord. Du får neste års avling hvis du kjøper hytta på Sarnes for 1,3 millioner kroner. Røverkjøp!

Lokale råvarer, i alle fall noe av dette. Nam! 

Jeg hadde på oddskupongen hos Comeon x,2 i Crystal Palace – Brighton og 1,2 i Celta Vigo – Granada.

På overtid ledet Crystal Palace 1-0 og det var 0-0 i Spania. Fem minutt på overtid skåret både Brighton og Celta Vigo, og Solvik fikk den koseligste oppvasken på år og dager.

Om jeg ba gudinne på cirka 71 grader nord om hjelp i kveld? Det er hemmelig!

Spill gjør livet litt artigere! Slike oddskuponger er vanvittig morsomme å få inn. Nam!

Comeon.com, min nettkjæreste. 

Norske formyndere misliker for øvrig Comeon.com fordi de vil beskytte Norsk Tipping mot konkurranse, men det gir jeg blaffen i. Comeon.com har et bedre varslingssystem på overforbruk av penger enn det statlige selskapet Norsk Tipping.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar