80 år gammel dame hylte og skrek

Å få SMS med resultatvarsel fra Norsk Rikstoto lørdag kveld kan vise seg å gi en opplevelse for livet. For den 80-årige kvinnen fra Oslo-området endte det med stalltipsgevinst verdt 89 580 kroner for en innsats på 96 kroner.

--Jeg bruker å spille på hest, og synes det er spennende når jeg får resultatvarsel på SMS og ser siste del av løpene på telefonen. Jeg må innrømme at det ble mye hyling og skriking etter hvert som vinnerne rant inn. Og selvsagt da jeg så at jeg hadde vunnet nesten 90 000 kroner. Det største jeg har vunnet før i livet er 2 000, men jeg har aldri gitt opp håpet om storgevinst, og nå kom den, sier den lykkelige spilleren til Norsk Rikstoto.

Når du kjøper et Stalltips er det Rikstoto som velger hestene for deg, og kupongen fylles ut i det øyeblikket du trykker på kjøp. Tipsene Rikstoto selger i Stalltips, kommer fra eksperter med god innsikt.

Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar