Vil ha svenske priser i kiosken på Lerkendal

Kim Rud Petersen, en av profilene i den norske spilldebatten, ønsker svenske priser i kiosken på Lerkendal. Rosenborg har så mange svenske spillere, at dette bør gi utslag i form av billigere brus og goodis i kiosken. Det mener Kim Rud Petersen.

Pedersen kom med den humoristiske meldingen på Twitter.com da det ble klart at Rosenborg har sikret seg det svenske talentet Pavle Vagic (21).

Rosenborg er et populært lag blant oddsspillere, selv om innsatsene er litt lavere enn da Rosenborg var Norges beste klubb.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar