Det er brann i Brann. Ikke går det bra sportslig, men det er også fest og sånn.
Morten Myksvoll, politisk kommentator i Bergens Tidende, er en av supporterne som er forbanna. På Twitter.com har Myksvoll lagt ut følgende melding:
--Er
glad for at eg ikkje kan gå på neste kamp. Er så jævla forbanna no.
Søndag klokken 20:00 har Brann hjemmekamp mot Sandefjord. Objektet ligger i oddsmenyen hos bookmakeren du benytter.
På grunn av festlighetene er denne kampen en av rundens mest interessante kamper i Eliteserien.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar