Hvis hun vinner, kommer jeg til å tenke på skinnbuksa hennes

Lørdag var det ei søt jente fra Porsanger på byen i Honningsvåg. Jeg kjente henne ikke, men hun visste hvem jeg var. Hun er fast bingospiller.

Hun hadde på seg skinnbukse og hun kledde buksa på en fantastisk måte. Det var sånn ordentlig lekkert.

(Foto: Solvik_liberal, Snapchat) 

Hvis hun vinner i kveld må jeg konsentrere meg. Jeg kommer helt sikkert til å tenke på skinnbuksa dersom hun ringer inn.

Jeg har et bittelite skinnbukseproblem og innrømmer problemet.

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon med bingo, spill radiobingo! Sjansen for spilleavhengighet gjennom radiobingo er omtrent null! Radiobingo er pirrende, spesielt i spill fire, rekke tre.

Jeg er på lufta i Radio Nordkapp i kveld klokken 21:00. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar