Stian Røsvik Bjørstad hos Comeon sier det går bra for tiden i pengespillbransjen, til tross for norsk spillpolitikk.
--I motsetning til hva norske myndigheter ønsker å gi inntrykk av, så går den internasjonale spillbransjen så det griner for tiden. Det sier Stian Røsvik Bjørstad til Kampanje.com.
Norge har enerettsmodellen, en modell som gir et stort uregulert nasjonalt marked. Et annet system med lisenser ville gitt myndighetene muligheter til å regulere markedet. Dette har norske politikere sagt nei til.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar