En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Reklame er respektfull betaling
Under
EM i fotball, er det reklame i pausen hos TV2 og reklamefritt hos NRK. Dette
har gitt debattartikkelen Rekk opp hånda den som liker reklame på TV! i VG. Bent
Johan Mosfjell, redaktør i Liberaleren, rekker opp hånden.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar