En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
Kundebrevet ligger på nett
Norsk
Tipping-kunder får kundebrev på e-post dersom det er ønskelig med kundebrevet.
Det statlige selskapet legger også ut kundebrevet på nett.
Brevet
som kom på tirsdag dreide seg om EM, Wimbledon og Champions League.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar