Betsson, John Arne Riise og Inge Tapio lurte Solvik (Sten Marvin Olsen så forbanna, at det er vanskelig å beskrive sinnet med ord)

I ettermiddag var det cupkamper. Ettersom Inge Tapio, opprinnelig honningsvåging, var innom kontoret i sommer og skrøt uhemmet av Flint, sjekket jeg hvordan det gikk med klubben John Arne Riise trener. De ledet 1-0 og det var kun vel 30 minutt igjen av kampen. Oddsen på liveoddsen på hjemmeseier hos Betsson var 1,90. Jeg kjente det kilte i magen. Jeg tenkte på raske, enkle penger; en solid fortjeneste. Jeg satte en motbydelig høy sum på hjemmeseier. Da det ble 1-1 i det 71. minutt orienterte jeg Sten Marvin Olsen om hva jeg hadde gjort med våre penger på Betsson.com. Han var for å uttrykke det mildt, rimelig forbanna på Solvik. Søte tigerøyne over webkamera hjalp ikke. Olsen var og forble sint.

Flint tapte forresten 1-2. Fram Narvik er videre til neste runde i cupen. Olsen og Solvik er litt blakkere, og jeg føler meg ganske dum som ble lurt av oddsen 1,90.

Om det jeg gjorde var underslag? Ja egentlig, men altså; jeg innrømmet tyveriet rimelig raskt.

Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar