Du vet det blir diskusjoner i kveld når det siste du sier i telefonmøtet: --Husk hva jeg sa og du kommer til å bli påmint dette om vi taper penger på din kamp!
Nordkapp Odds og Utvikling har akkurat levert inn dagens oddskuponger. Kjell Andreassen er sikker på at Manchester City slår Chelsea. Jeg derimot er usikker, etter en lang samtale med Chelsea-supporter Åse Merete Elde i går. At hun hang på meg som en tapebit på grunn av veldig god og kostbar parfyme, har ingen ting å si for at jeg tok hennes standpunkt til etterretning. Hun tror Chelsea slår Manchester City, for Chelsea trenger poengene mest. Jeg er enig, Kjell Andreassen er uenig.
Andreassen vant diskusjonen i Nordkapp Odds og Utvikling, og vi satte penger på Manchester City-seier. Dæsken, han kommer til å få høre det om jeg og Åse Merete Elde har rett.
Oddsen gjør fotballkamper ekstra morsomme. Spill gjør livet litt artigere! Sats aldri mer penger enn du har råd til å tape!
Nordkapp Odds og Utvikling bruker Coolbet.com, en av de mange aktørene i det uregulerte nasjonale markedet.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar