Veddemål med etter min mening Norges fineste og flinkeste programleder. Ett veddemål som gjør kvelden ekstra spennende!

Mandag kveld, ti minutt før Radio Nordkapps radiobingo, fikk jeg melding hos etter min mening Norges fineste og flinkeste programleder. Meldingen var at hvis jeg fikk til en perfekt radiobingo i Radio Nordkapp, ville vi satse penger på Real Madrid-seier i Champions League-kampen mot Chelsea.

Ja da, jeg har mast en del om vi skal spille sammen. Ikke akkurat det perfekte sjekketrikset, men det fungerer på en måte.

Å lage ei perfekt radiosending er vanskelig, omtrent umulig. Jeg kjente forventningspresset da jeg gikk i studio. Jeg fylte munnen med snus og satte på Oddspodden episode 77. Frode Lia, Lars Dybwad og Thorstein H. Helstad i Oddspodden gjør meg ekstra konsentrert.

Jeg hadde en 50 minutt lang sending og delte ut 7 000 kroner i premier med i alle fall en prominent lytter. Det var ei perfekt radiosending! Den var steiki perfekt! Nam!

En fornøyd Solvik mandag kveld. (Solvik_liberal, Snapchat) 

Jeg og hun har nå satt penger på Real Madrid-seier i kveldens Champions League-kamp. Hun har på seg Real Madrid-drakt og skinnbukse, og jeg smiler bredt.

Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar