Pokermiljøet gir 70 000 kroner til kreftsaken

Penger, 70 000 kroner, fra Thor Hansen Memorial i poker-NM, gis til et prosjekt for unge kreftsyke.

Pokermiljøet har god tradisjon for å gi til kreftsaken med samarbeidet det hjemlige poker-NM har med Gynkreftforeningen. Etter Thor Hansens død i desember 2018, ble Thor Hansens Memorial innstiftet for å hedre den norske pokerlegenden. Overskuddet fra denne gis som en gave til hans enke Marcella og kreftsaken, som Thor var svært opptatt av. Han var selv kreftsyk og var i alle år åpen om sine opp- og nedturer med den, ifølge Poker.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar