En blogg fra Bjørn Magne Solvik. Mest om veddemål, men kanskje også andre ting. Helt anaconda- og skinnbuksefri blogg.
Og ja, jeg ønsker ny spillpolitikk i Norge!
En herlig bingoreklame
Jeg
digger denne bingoreklamen vi har utviklet. Etter kveldens sending i Radio
Nordkapp vil den bli byttet ut med noe annet på Radionordkapp.no.
Det
er spill om 107 000 kroner i kveldens radiobingo.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar