Tenk deg at klokken nærmer seg 07:30, en tid Solvik regner som natt på cirka 71 grader nord. Telefonen ringte. Stemmen i den andre enden sa god morgen, kjære. Har du det fint?
Jeg tenkte noen korte tanker om hvor programlederen med den sexy stemmen og skinnbuksekroppen satt. Jeg konkluderte raskt at hun var på kontoret og satt foran PCen. Jeg skal gi deg god morgen jeg, var ordene jeg brukte med en hes og trøtt morgenrøst. Hun fikk vite at ingen oppgående personer ringer klokken 07:30 for å ønske god morgen. Jeg ble enig med meg selv, at vi snakkes senere i dag før jeg la på. Ja da flørting er ikke min greie; det er rett og slett ikke noe for meg.
Fordelen med godmorgensamtale på natta, er at jeg fikk sjekket oddsen og NHL-kupongen til Sten Marvin Olsen. Vi har tatt opp en gammel hobby der vi spiller sammen hos Betsson. To netter på rad har min gamle, gode venn truffet på ishockeykamper i NHL. Jeg var derfor ganske spent og trøtt da jeg åpnet Betsson.com med iPaden. Jada, nattens kupong gikk inn. For tredje natt på rad har jeg gjort det sammen med Sten Marvin Olsen. Nam! Penger blir man kåt av!
Det er forresten Olsen sin fortjeneste at vi gjør det bra på oddsen for tiden. Jeg kan nesten ingen ting om NHL. Han prøver å dra meg med i samtalen når vi leverer inn oddsen, men jeg gir han full frihet og hele ansvaret på godt og vondt. Det fungerer veldig bra, må jeg si. Sabla rått!
Formyndere
Tre
morgener på rad har jeg fått fantastiske opplevelser på grunn av NHL og oddsen.
Det er lovlig å spille hos internasjonale bookmakere, men norske formyndere
gjør det de kan for at jeg og alle andre skal bruke Norsk Tipping. For norske
politikere er penger på budsjettene viktigst!
Formyndere, det er mine penger og jeg bruker pengene slik jeg mener det er best!
Nå skal jeg spise gelemenn. Jeg elsker sjokoladedagen min. Nam!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar