I dag var det en kompis som vant på Extra, et spill i regi av Norsk Tipping. Otto Løvaas fra Gardvik var en av 22 vinnere i Extrasjansen. Vinnerne deler potten på 100 000 kroner og får utbetalt kroner 4 554 kroner.
Løvaas er en av kompisene som skal være på restauranten jeg og en kameratgjeng skal starte når vi blir gamle. I tillegg til mat skal vi ha fine, søte damer i gogo-delen av lokalet. Mat, alkohol og damer i et solfylt land, er ingredienser jeg gjerne kaller for nam.
Solvik og Løvaas over øl og black russian med damer på fanget mens vi diskuterer heftig. Herlig! Livet som gammel kan bli ganske bra og nokså liberalt!
Litt frihet er aldri nok!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar