Hett hos to søstre under radiobingo

Jeg åpner sjelden Snapchat fra ukjente under radiosending, men kjentfolk er alltid hyggelig å høre ifra. Onsdagens opplevelse var artig under radiobingoen i Radio Porsanger.

Jeg ble bombardert av snapp fra to søstre under radiobingoen. Jeg fikk uten at jeg var tilstede i rommet, en følelse av hvordan det kan være rundt bordet under en bingosending. Det var hett, skikkelig hett!

Den ene dama var glohet, skikkelig rød i ansiktet. Den andre kom med mengder av fargerike ord. Kursen min var nok ikke så høy under sendingen. Sabla artig å se hvordan bingospillere har det.

Om søstrene vant? Nei, dessverre. Jeg skulle gjerne hatt Marina Gaare eller Cindy Gaare på lufta under bingosendingen i Radio Porsanger.

Radiobingo er den viktigste inntektskilden til mange lokalradiostasjoner. Bor du i dekningsområdet til en radiostasjon med bingo, spill radiobingo! Sjansen for spilleavhengighet gjennom radiobingo er omtrent null!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar