Granada – Molde. Herregud så rått dette blir!

Torsdagens høydepunkt for mange nordmenn er Granada – Molde, åttendelsfinalen i Europa League. Avspark klokken 21:00.

Ti minutt før avspark var omsetningen hos Coolbet kroner 171 987. Tallet er for varianten 1, x og 2.

74 prosent av omsetningen var satt på Granada-seier, åtte prosent på uavgjort og 18 prosent av pengene var plassert på Molde-seier. Det var foretatt 9 783 spill på 1, x og 2, på Coolbet.com ti minutt før avspark.

Solvik håper på Molde-tap

Selv om det er viktig for norsk fotball med norske lag i europacupen, har jeg ingen nasjonalistiske celler i kroppen. Mangel på nasjonalisme er en av mange fordeler med å være liberalist.

Hvis Granada vinner, har torsdagen vært en enorm økonomisk suksess. Solvik mangler Granada-seier, Nordkapp Odds og Utvikling mangler Granada-seier og Solvik/Sten Marvin Olsen mangler Granada-seier. Herregud så rått dette blir! Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar