Ventetiden er ubehagelig. Det er nesten som dagen derpå etter et par dunker med rødvin. Du kjenner i ubehag i hele kroppen, samtidig angrer du ikke på det som skjedde timene før du gikk til sengs. Det var jo så artig.
I tillegg til det ubehagelige er det en ubeskrivelig god følelse. Den gode følelsen kan ikke sammenlignes med noe annet. Det er som å sveve på en sky. Nam!
Miksen mellom det ubehagelige og den gode følelsen, er fantastisk. Jeg har en motbydelig høy sum på kveldens Champions League-kamper. Jeg grugleder meg til avspark klokken 21:00. Nam!
Dere som aldri har opplevd følelsen, går glipp av noe.
Hvis jeg taper pengene, blir det et nytt tap av mange. Samtidig kommer det alltid en ny fotballkamp. Det er trøsten!
Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape! Spill gjør livet litt artigere!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar