Denne kampen ville jeg normalt holdt meg unna, men Amazing Oddser har kommet med et tips på Instagram

Jeg hadde aldri hørt om Amazing Oddser. Jeg vet ikke hvem som står bak Instagram-profilen, men vedkommende begynte å følge meg. Dermed la jeg amazing_oddser1 til min liste. De få dagene jeg har fulgt profilen, har det vært veldig høy treffprosent.

I kveld har Amazing Oddser tippet følgerne om at det blir over 2,5 mål i kampen Ecuador – Bolivia. Ettersom det er få valgmuligheter i kveld har jeg fulgt tipset.

Normalt ville jeg holdt meg unna kampen. Det er to lag jeg vet lite om og det er treningskamp. Amazing Oddser har vært såpass imponerende på Instagram at jeg tar sjansen.

Ja, det kribler i magen. Spill gjør livet litt artigere! Spill aldri for mer penger enn du har råd til å tape!

Avspark klokken 22:30. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar