Nordkapp-mann får utbetalt 22 113 kroner om Real Madrid vinner i kveld. Da han sendte tippelappen tirsdag kveld, var Solvik jentesur

Det er dette oddsen handler om for de fleste av oss. Små summer i innsats, penger som gir hygge og underholdning. Med flaks og dyktighet kan utbyttet bli solid.

Tirsdag kveld, like etter at Chelsea hadde slått Atletico Madrid, tok en mann fra Nordkapp kontakt og sendte oddskupongen til meg. Kupongen viser at dersom Real Madrid vinner i kveld, får mannen utbetalt 22 113 kroner. Innsatsen var 250 kroner. Mannen får en sinnssykt spennende kveld, han får kriblinger i magen og blod i tissen. Da han sendte kupongen var jeg jentesur. Jeg hadde akkurat tapt penger for meg selv og Nordkapp Odds og Utvikling på Chelsea-seieren. Jeg følte meg veldig uheldig, noe som gjorde humøret mye dårligere enn vanlig. Solvik jentesur er ingen hyggelig fyr. Heldigvis går det raskt over.

Elleve timer etter kampene og før kveldens kamp mellom Atalanta - Real Madrid, kan jeg glede meg over Nordkapp-mannens oddskupong. Det er slike kuponger som gjør livet litt artigere!

Jeg har ønsket mannen lykke til. Ettersom jeg bringer uflaks for tiden, ja da overtro, har jeg lovet at jeg skal holde meg unna kampen Atalanta – Real Madrid.

Spill gjør livet litt artigere! Oddskupongen til Nordkapp-mannen. (Ja, jeg holder vedkommende anonym. Folk flest har ingen ting med hvor mye hver enkelt av oss taper eller vinner. Økonomi er en privatsak)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar