En 28-åring fra Oslo fikk en ekstra god førjulsgave i år. Studenten fikk utbetalt én million kroner i Pantelotteriet, ifølge Avisa Oslo.
Mandag før jul var den 28 år gamle studenten innom sin lokale Joker-butikk på Teisen og pantet flasker. Lappen som skled ut fra panteautomaten viste millionbeløp.
Vinneren, en mann, ønsker å være anonym.
Pantelotteriet er et miljøvennlig lotteri hvor du bruker panten som innsats i lotteriet, og har mulighet til å vinne premier verdt 50, 100, 1 000 eller én million kroner.
Røde Kors har hittil mottatt 396,4 millioner kroner fra Pantelotteriet
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar