I kveld skulle jeg ha en flørt og et parti sjakk med en programleder jeg synes er virkelig flott. Det startet veldig fint, helt til jeg sendte bilder; bilder fra Nordkapp på cirka 71 grader nord. Hun ble mye mer interessert i Magerøya enn av meg og sjakkpartiet. Jeg har lært, send aldri bilder fra Nordkapp på nydelige dager!
Jeg og flørt er det samme som kjeks og sur lettmelk!
Vi får prøve på et nytt sjakkparti, nå! Spill gjør livet litt artigere!




Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar