Hva kan myndighetene gjøre for å bekjempe problemspill?

Norsk Bransjeforening for Onlinespill arrangerer et webinar tirsdag 12. januar. Det sentrale spørsmålet på arrangementet er hva myndighetene kan gjøre for å bekjempe problemspill?

Hvorfor øker omfanget av problemspill i Norge? Har myndighetene de rette verktøyene for å bekjempe problemspill? Ny teknologi og digitalisering endrer spillmarkedet dramatisk, spill er lettere tilgjengelig enn før og stadig flere nordmenn spiller på nett.

Paneldeltakere er Tage Pettersen (H), Anette Trettebergstuen (Ap), Åslaug Sem Jacobsen (Sp) og en representant for Spillavhengighet Norge.

Alle kan delta på nettarrangementet. Lenke blir lagt ut.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar