Den som sover synder ikke!
Etter noen år uten ferie i Pattaya, var jeg i badebyen sammen med venner fra Honningsvåg høsten 2019. Noe av det første vi gjorde, var et besøk hos TQ. Jeg ble gjenkjent av serveringsdamer som har jobbet blant gjester i mange år. Å få en klem og prate tull med ansatte som har sett deg i mange ulike stadier, er veldig hyggelig.
Blant mange av dem som har reist til Pattaya i Thailand siden 90-tallet, kommer minnene fra TQ til å leve evig!
Sitat Erik Sørensen, eieren av Scandibar:
-- Forferdelig triste nyheter.TQ, Tahitian Queen, byens
eldste rock'n roll gogo, har gått konk. Enorme mengder stamgjester, og et stort
samlingsted gjennom så mange år. Dette er bare trist og leit.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar