20 personer smittet på musikkbingo

20 personer har testet positivt for koronaviruset etter musikkbingo, melder Fædrelandsvennen.

Musikkbingoen ble arrangert 28. desember, og ifølge avisen skal over 150 personer ha vært til stede på arrangementet.

Og ja. Skribenten som har ansvaret for radiobingo i Radio Nordkapp og Radio Porsanger, tenker at lite er bedre enn radiobingo i disse koronatider.

Radiobingo er en del av det regulerte nasjonale markedet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar