Svett, like etter dusj!

Fy flate, så sinnssykt rått! Det råeste på veldig lenge!

Jeg går trimtur på cirka 71 grader nord og hører på kvalifiseringskampen mellom Mjøndalen og Sogndal fra Oslo. Jeg har penger på Mjøndalen-seier.

Lenge hadde Mjøndalen full kontroll og ledet 1-0. På ett minutt skåret Sogndal to mål, mellom 79. og 80. minutt. Irritert dro jeg i dusjen og regnet pengene som tapt. Det ble 2-2 i det 88. minuttet. Mens vannet rant nedover kroppen, øynet jeg et bittelite håp. Vinnermålet, 3-2, kom syv minutt på overtid. Jeg danset i dusjen og alt ristet. Maken til dramatisk kamp og avslutning skal du lete lenge etter. Det er ikke ofte jeg tjener tusenvis av kroner i dusjen!

En fantastisk rå opplevelse! Sinnssykt! Spill gjør livet litt artigere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar