Stopper reklame for julelotteriet

Honningsvåg Supporterklubb stopper i dag reklame for julelotteriet, et tradisjonsrikt lotteri i Nordkapp. Årsaken er fantastisk etterspørsel etter lodd i år.

I frykt for å selge mer lodd enn de 4 000 som er tilgjengelig, stopper supporterklubben reklamen for lotteriet på Vipps. Det betyr at plakaten for lotteriet på Radionordkapp.no blir fjernet. Det blir heller ikke sendt mer radioreklame for lotteriet.

Det er fortsatt lodd tilgjengelig, hos enkeltpersoner i Nordkapp og på butikker. Lotteriet kommer til å bli utsolgt i løpet av noen dager.

Det er ikke uvanlig at Honningsvåg Supporterklubb selger alle loddene, men det er uvanlig at det er så få lodd igjen 7. desember.

Lotteriet blir trukket på lillejulaften og offentliggjort i Radio Nordkapps julesending. Inntektene fra lotteriet på et par hundre tusen kroner går til fotballgruppa og fotballgruppa bruker pengene til aldersbestemt fotball.

Heia Turn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar