Solvik og Andreassen er lettlurte, bookmakere lurer oss jevnlig; nesten hele tiden

Du vet du er lettlurt når du gang etter gang blir lurt av bookmakere. Nordkapp Odds og Utvikling, Solvik og Kjell Andreassen på cirka 71 grader nord, bruker matematikk i oddsspill. Når oddsen er høy eller fristende høy, regner vi sannsynlighet på seier. Når topp møter bunn bommer vi nesten alltid, til tross for at vi hver eneste gang advarer oss selv mot dette.

En del av dagens penger blir trolig tapt i kampen Hull City - Shrewsbury Town. Hull er topplag, Shrewsbury Town er bunnlag i League One. Oddsen var så pass høy før avspark at vi lot oss lure, til tross for påminnelsen om at vi ofte taper slike veddemål. Åtte minutt før slutt er stillingen 0-1. Solvik som har sluttet med bannskap, har gått på en betydelig sprekk i ettermiddag. Herregud, det er irriterende å bli lurt. Om bannskap hjelper på humøret? Ja! Fargerike hunkjønnsord letter på trykket.

Oddsen gjør fotballkamper ekstra spennende!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar